Aankomst en vertrek

Handige informatie over aankomst en vertrek op vakantiepark Water Village. Zoals aankomsttijden, vertrektijden, faciliteiten en parkeren.

ALGEMEEN

De receptie van Water Village vindt u op het aangrenzende Roompot Beach Resort. Voor vragen tijdens uw vakantie kunt u contact opnemen met de receptie door te bellen naar 0031 (0)113 85 54 60 of door een e-mail te sturen naar receptie.watervillage@roompot.nl. Houd er rekening mee dat deze receptie op aankomst- en vertrekdagen tussen 14:30 en 17:00 vaak erg druk bezocht wordt.

Parkeren

Water Village is een autovrij park. U kunt uw auto parkeren op de parkeerplaats net buiten het park. Er zijn parkeerplaatsen met een laadpaal voor elektrische auto's aanwezig.

Openstaande posten

Heeft u een openstaande post, dan dient u dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien u het openstaande saldo al aan ons heeft overgemaakt of dit direct gaat doen, dan dient u bij aankomst op de parkreceptie een geldig betalingsbewijs te kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet u de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Serviceset

Voor uw gemak hebben wij een serviceset in uw vakantieverblijf gelegd. Hierin treft u praktische (schoonmaak)artikelen en een schoonmaakwegwijzer aan. Eventueel afwijkende instructies worden duidelijk zichtbaar gemaakt.

Bezoekers

Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf te melden bij de parkreceptie. Auto’s kunnen geparkeerd worden op de parkeerplaats net buiten het park.

Faciliteiten

Gasten van Water Village maken gratis gebruik van de faciliteiten op het naastgelegen Roompot Beach Resort. Hier kunt u ook gebruikmaken van het Sport & Animatie programma.

Duurzaamheid

In lijn met het duurzame karakter is Water Village volledig gasloos: de vakantieverblijven zijn voorzien van zonnepanelen en een warmtepomp. Warm water wordt geregeld met een boiler. Houd er rekening mee dat u geen onbeperkte hoeveelheid warm water heeft en de boiler na enige tijd weer op moet warmen.

AANKOMST

Op Water Village is inchecken niet nodig. Alle vakantieverblijven zijn voorzien van een elektronisch pincodeslot waarmee ook het inchecken wordt geregeld. Uw verblijf is toegankelijk door het invoeren van een pincode. Zodra u uw verblijf hebt geopend, bent u automatisch ingecheckt. U kunt uw accommodatie vanaf 15.00 uur betrekken. Aanreizen kan in het hoogseizoen op maandag tot 17.00 uur en op vrijdag tot 20.00 uur. In het laagseizoen kan dit op maandag tot 17.00 uur en op vrijdag tot 19.00 uur. Bent u niet in de gelegenheid om binnen deze tijden of op deze dagen aan te reizen, dan kunt u terecht in het terrascafé naast de parkreceptie van Roompot Beach Resort. Wij verzoeken u in dat geval tijdig contact op te nemen met de receptie via telefoonnummer 0031 (0)113 85 54 60.

U bent de volledige dag van aankomst al welkom op het park. Ook kunt u die dag van alle faciliteiten van het naastgelegen Roompot Beach Resort gebruikmaken.

Heeft u een arrangement geboekt?

Op uw aankomstdag ontvangt u bij de parkreceptie alle informatie over de inhoud van het arrangement. Houd er rekening mee dat u vóór 18.00 uur arriveert als uw arrangement al op de aankomstdag begint!

Toegang vakantieverblijf

U kunt uw accommodatie betreden met de pincode die u per e-mail toegestuurd heeft gekregen.

Wifi

U kunt de wifi inlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.

TOEGANG SUBTROPISCH ZWEMPARADIJS

Alle gasten van Water Village hebben gratis toegang tot subtropisch zwemparadijs De Roompot. U kunt uw toegangskaarten ophalen bij de receptie. Deze zijn geldig tijdens uw hele vakantie en worden slechts één keer verstrekt.

VERTREK

Op de dag van vertrek dient u om uiterlijk 10.00 uur uw vakantieverblijf te verlaten. Nadat u vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst uw vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,- per vakantieverblijf per periode. Als u het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en uw IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar u over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. U krijgt hierover schriftelijk bericht.